woensdag 1 februari 2023

VAN BLOGGEN NAAR VLOGGEN

Mijn eerste blogbericht ooit dateert van 15 maart 2011, nog op mijn vorige blogpagina, dus dat is al een eindje geleden. En sindsdien heb ik veel bijgeleerd op art-quilt-gebied, met allerlei uitstapjes naar andere disciplines, zoals schilderen en vilten. Leuk om dat leerproces terug te lezen.

Ik ben vooral van de basisworkshops en dan thuis verder experimenteren en uitvinden wat ik wel en niet leuk en interessant vind om te doen. En wat wel en niet toepasbaar is in de textielwerken die ik wil maken.
Rode draad daarbij is toch wel het verven (en kliederen) met (kant-en-klare) textielverf.
En om er voor te zorgen dat mijn kennis ook voor anderen beschikbaar blijft, ben ik sinds kort ook te vinden op YouTube.

Nu staan er alleen nog tips & tricks video's online, maar in de nabije toekomst wil ik ook workshops opnemen, zoals over gelprinten, stempelen, sjabloneren.
Niet achter een betaalmuur, maar vrij beschikbaar voor iedereen die geïnteresseerd is, want wat is er mooier dan een gezamenlijke passie hebben!

Als je op de hoogte wilt blijven, abonneer je dan op het kanaal van Chriss Cross Textile Art en laat vooral weten wat je van de video's vindt en wat je in de toekomst nog zou willen zien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten